Meitenes Blogs

viens seksīgs eksperiments Latvijas SEO jomā

Sekss uz vienu nakti bez saistībām

Posted by Meitene Seksam uz 17 septembra, 2007

Merša* motors vienmērīgi dūca mašīnai traucoties Igaunijas virzienā. Vējš ar ātrumu 110-120 km/h brāžoties iekšā salonā, izdzenāja cigarešu dūmus un pilnīgi sajauca Antras matus, kuri, lai cik tas dīvaini neliktos, smaržoja pēc Šartrēzes* Blūzīte, spilgtajā saules gaismā bija kļuvusi gandrīz caurspīdīga. Tā viļņojās, brīžam atsegdama maigās, brūni iedegušās krūtis. Ne tik bieži, šādas, elpu aizraujošās krūtis gadījās redzēt tik tuvu. Es varēju, ja vien to vēlētos, aizskart tās ar mēli. Antra, it kā mani ķircinot, atpogāja vēl divas podziņas.
Tomēr saruna nevedās – tikai vecas, jēlas anekdotes par zilajiem, lezbietēm, un armēņu radio. Varēja manīt, ka priekšā stāv saruna par kādu kutelīgu, var būt pat intīmu tēmu, bet Antra nekādīgi nespēja saņemties. Tikai, velk vienu cigareti pēc otras un skatās garām slīdošajā ainavā. Nekas, es esmu pieradis gaidīt.
Tiesa, ja blakus tev sēž tāds blonds iekārojams eņģelis par kuru esi sapņojis visu savu dzīvi, un tracina ar savām garajām kājām miniatūrās kurpītēs, tad tas vīrietim, un es sevi par tādu uzskatīju, ir vairāk nekā nopietns pārbaudījums. Lai neforsētu notikumus un, noslēptu puisīša* nepieklājīgo uzvedību, gribēju pārlikt kāju pāri kājai. Tas neizdevās, es tikai nejauši nogrūdu Antras kurpi.
Nedaudz apmulsis, es pieliecos lai paņemtu nokritušo kurpi un uzvilktu to atpakaļ kājā. Nejauši, ar vaigu, pieglaudos viņas zīdainam, glīti iedegušajam augšstilbam un manīju kā notrīs viņas āda. Pār to pārskrēja sīka zosāda un pacēla sīkus baltus matiņus. Viņa nelietoja epilātoru. Mani tas nedaudz izbrīnīja.
– Nedari vairs tā, labi?– un it kā nekas nebūtu noticis, viņa uzvilka kurpi un, lika piebraukt šoferim pie kādas savrupmājas. Pieteikusi pagaidīt mēs, atstājuši mantas mašīnā, devāmies uz koku ēnā paslēpušos māju.

5 komentāri to “Sekss uz vienu nakti bez saistībām”

  1. Gunita said

    Sniedzu seksuāla rakstura pakalpojumus caur video čatu. Man nav ierobežojumu, tādēļ varu darīt visu, ko vien tava fantāzija spēj izdomāt!
    Ja ir vēlēšanās, varu pieaicināt savu darudzeni.
    Raksti man uz e-pastu un sarunāsim visu!
    Nekautrējies, esmu vienkārša meitene=P
    gunnitinja@tvnet.lv

  2. Turigs said

    1, 2 ,3 Kas tas

  3. Turigs said

    3, 2, 1 ! Kur tas

Komentēt