Meitenes Blogs

viens seksīgs eksperiments Latvijas SEO jomā

Mani piedzīvojumi svingeru klubā

Posted by Meitene Seksam uz 17 septembra, 2007

Mūs ieraudzījis, raitā atsperīgā solī, spalvai plīvojot, no dārza dziļuma pilnā sparā izdrāzās varens afgāņu kurts ar tik garu purnu, ka šķiet ierīt manu roku līdz elkonim tam būtu tīrais nieks. Apmetis slaidu līkumu ap dārza vidū izbūvēto baseinu, viņš pēkšņi nostājās mūsu priekšā. Apostījis mani un Antru, viņš ierējās, apsēdās zālītē un pasniedza uz mūsu pusi labo ķepu.
– Lord, Lord blakus, savējie!– nokliedza kaila nimfa apsaucot suni, bet mani ieraugot momentā pazuda aiz krūmiem. Pieliekusies pie izklātās segas un paķērusi kimono, pēc brīža viņa parādījās jau apģērbusies.
– Neuztraucies, Elis, tas ir Krists. Tas pats, kuru mums ieteica Irēna. Viņš par mums rūpēsies un darīs visu kas mums būs nepieciešams.– teica Antra liekot uzsvaru uz vārda mums, turpinādama mūs iepazīstināt.
– Krist, tā ir Alise, jeb Eliss, mana labākā draudzene un …– Bija redzams, ka Antra nejutās gluži savā ādā un meklēja piemērotus vārdus.– Labi, lai paliek. Par to parunāsim vēlāk.
– Elis,– viņa vērsās pie draudzenes,– vai Burbons* mums vēl ir? Mēs ar Kristu pēc ceļa esam pamatīgi izslāpuši un sanervozējušies.– Piegājusi pie Alises un cieši to apskāvusi noskūpstījusi, iečukstēja viņai ausī.
– Vajag radīt attiecīgu atmosfēru. Es nevarēju saņemties un Kristam visu par mums izstāstīt.
– Neuztraucies, atstāj to manā ziņā. Mājā dzeramais un ēdamais ir pār pārēm. Atnes kaut ko pēc pašas ieskatiem.– Alise uzmundrinoši teica un pabužināja viņas zīdainos matus. Viņa novērtējoši paskatījās uz mani pār Antras plecu.
– Labi, tu tikmēr pakavē laiku Kristam,– un Antra nesteidzīgi Lorda pavadībā devās devās uz māju. No mākoņa maliņas atkal parādījās saule.
Atbildes vietā pamājusi man ar galvu un visu laiku skatīdamās manī, Alise iekārtojās uz izklātās segas diezgan izaicinošā pozā.

Komentēt