Meitenes Blogs

viens seksīgs eksperiments Latvijas SEO jomā

Meitene 19 meklē žigolo!

Posted by Meitene Seksam uz 17 septembra, 2007

– Redzi, mums tevi nevajag gultā, bet lai tu mūs abas ar Antru medusmēnesī apsargātu. Saproti Krist, čaļi mūs neinteresē, vismaz mīlas lietās ne. Varbūt vienīgi Lords šad un tad, bet puiši nekad.– Alise izskaidroja radušos situāciju un aprakstīja manus pienākumus.
– Pat nemēģini ar mums flirtēt, nav vērts! Nebūtu tu žigolo, bet vienkārši meitene, varbūt mēs tevi smukulīt pat uzņemtu savā pulciņā.– Alise uz brīdi apklusa. Viņai vēl arvien patika vīrieši un viņai vajadzēja koncentrēties, lai atrastu vārdus un saliktu tos pareizā secībā.
– Redzi, mēs ar Antru šodien precamies un šonakt būs mūsu kāzu nakts. Tev visa medusmēneša garumā nāksies atturēties no seksa, jo tev vienmēr jābūt mūsu tuvumā, lai vajadzības gadījumā mēs varētu tevi pasaukt. Ja gribi, vari gulēt, skatīties televīzoru vai iedzert, bet mums abām ir jābūt pilnīgā drošībā,– viņa turpināja maigoties cieši apņēmusi Antru
Antra paskatījās uz mani un, kā taisnodamās manā priekšā, pasmaidīja. Tāpat jau bija redzams, ka galvenā šeit bija Eliss, nevis viņa. Gluži negaidot starp mums noskrēja tāds kā zibens un Antra apmulsusi novērsās. Viņa vairījās man skatīties acīs.
– Tāds patreiz būs tavs darbs.– turpināja mani instruēt Alise.
– Izņemot Lordu un protams tevi, mūs neviens nedrīkst traucēt. Atslēdz savu mobilo tāpat no šejienes bez mums nekur nebrauksi. Vari sauļoties, peldēties, vai darīt ko citu pēc saviem ieskatiem. Tas būtībā arī ir viss. Darbs nav grūts, bet ļoti atbildīgs.– Alise salika visus punktus uz “i”. Es vairāk nebiju vajadzīgs un viņas kopā ar Antru devās prom.
– Ejam, Antruci, mums vēl jāsagatavojas vakaram. Drīz jau būs jābrauc uz Rīgu.– un tā pat neapģērbušās viņas devās uz māju. Es devos uz garāžu lai sagatavotu un sapostu Alises Mazdu svinīgajam notikumam.
Ar putekļu sūcēju tīrot mašīnas salonu, ievēroju pie aizmugurējā skata spoguļa nelielu karodziņu varavīksnes krāsās. Tādu redzēju pirmo reizi un nespēju atcerēties kādai valstij tas pieder. Pārbaudījis gaisa spiedienu riepās, benzīna un eļļas līmeni, piestiprināju pie antēnām baltas lentas. Goda kortežs bija pilnā kaujas gatavībā. Ieslēdzis magnetolu, ātri sameklēju radio Skonto* frekvenci. Animals* izpildījumā skanēja prostitūtu himna*.
Jutos nedaudz aizskarts un šokēts. Meitenēm neinteresēja manas seksuālās potencies. Man nepiedāvāja seksu, vispār nekādu! Sekss, kā tāds, tika izslēgts no maniem darba pienākumiem. Šeit, kā es to sapratu, biju tikai miesassargs, šoferis un geiša vienlaikus – trīs vienā personā.
Jā, tieši kā geiša, nevis kā žigolo. It kā jau nav lielas atšķirības starp vienu un otru. Jāprot jau viens un tas pats, izklaidēt, sniegt baudu, pakavēt laiku un apmierināt visas klientu vēlmes. Tomēr, kā par nelaimi, Latvijā vēl nav savu geišu un, visticamāk, tik ātri arī nebūs. Un geišu–miesassargu nav ne tik.
Gluži negaidot atklājās vēl viena žigolo nianse – darbs bez seksa. Tas bija neparasti, tomēr cerība mirst pēdējā…
Es vēl nezināju savus maldus.
Homoseksuāliem pāriem nav ne geišu, ne žigolo.

53 komentāri to “Meitene 19 meklē žigolo!”

  1. andrejs said

    nu es esu zigolo taakaa vari drosi intereseties 28356843

  2. Sergejs said

    es arii saaku nodarboties…gribu buut zigalo…suutiet uz epastu

  3. Sergejs said

    sergeis77@inbox.lv

  4. zhigalo said

    eskort dlja dam…

  5. žigalo said

    Žigolo-kopts, atlētisks, elegants, interesants vīrietis, kas var palīdzēt dāmai labi pavadīt laiku!!!
    raksti uz e-pastu quattro7@inbox.lv

  6. Rihards said

    26679525 😉

  7. bros said

    es esmu zigolo,man 29,riga

  8. janis said

    esmu 23.gadus jauns sniedzu pakalpojums seksa un esmu arī ļoti izkatīgs eju arī izklaidet meitenes esmu ar humora izjutām gribat seksu zvanat nekautrējaties gaidu zvanu 29775499

  9. Andza said

    Esmu seksīgs žigolo.Rakstat sievietes.Darīšu vis ko liksiet.

  10. Janka said

    26028631!!!

  11. emils said

    seks seks

  12. gunis said

    esmu seksigs man ir 16 gribu seksu ar vairakam sievietem 22483922

  13. Kim said

    zvaniet un visu sarunasim 26865180

  14. JURIS said

    GRIBU SEKSU

  15. merkurijs said

    es arii saaku nodarboties…gribu buut zigalo…suutiet uz epastu

  16. merkurijs said

    es arii saaku nodarboties…gribu buut zigalo…suutiet uz epastu

  17. arturs said

    esmu seksigs zigolo.apmierinasu sievieti.darisu ko liksi.

  18. arturs said

    esmu seksigs zigolo.apmierinasu sievieti.darisu ko liksi.mans e-pasts andza67-32@inbox.lv

  19. gatis said

    esmu seksigs zigolo zvanat tikai meitenem 29684600

  20. sancho said

    nju,davaj,busu Tavs Zigalo

  21. Divas said

    Vai ir zigolo-kuris trada salonos??Ja jaa,tad kur?? 😉

  22. viņš30 said

    zigolo robi@navigator.lv

  23. kristaps said

    DROSHI zvaniet, ja ir veelme padraiskoties ar puisi, diezgan izskatiigs, ar labu augumu 🙂
    26068430

  24. maris said

    velos stradat par zigolo stradaju par apsargu gaidu atbildi

  25. positivus said

    esmu zzigalo
    daru visu ko sievietes sexa laikaa liek

    varu arii aizsuutiit foto 😉

    zvani 28700792

  26. aaaaa said

    cik maksa jusu pakalpojumi vai izbraucat kur atrodaties ko darat un vai ir iespeja dabut kadas bildies

  27. Kristians said

    Kristians (bez miikstinaajuma ziimeem), 19 gadi, 183;74, (domaaju, ka veel detalizeetaakus apmeerus nevajag, jo citaadaak man jaadodas peec meerlentes 🙂 ) ja interesee, tad raksti un vareesim runaat jau konkreeti un vareesi mani “apluukot” – bildes uz e-pastu (macho_krokodils@inbox.lv).
    P.S. Par maksaam publiski nediskutee – tas nav pieklaajiigi un ir pat vulgaari…

  28. Andrejs said

    man 23 es dzivoju irija .. ja vajag foto varu atsutit

  29. Lotārs said

    Uz ziemassvētkiem spec žigalo piedāvajums zvaniet meitenes,sieviete,tantiņas 25559606

  30. Godmanis said

    258691466

  31. merkurijs said

    esmu seksigs zigolo zvanat tikai meitenem 22444375

  32. Janis said

    Meitenes un sivietes zvaniet mnas nr.26986424

  33. b000 said

    Kaadaa sakaraa visi postee savus telefona numurus, ja rakstaa ir teikts, ka divaam homoseksuaalaam meiteneem vajag sulaini-miesassargu? :D:D

  34. oleg said

    mekleju darbu. nevaru atrast.nolemu stradat pa zigolo.man 25.gadi.esmu no rigas

  35. Juris said

    Rakstiet meitenes varei2@inbox.lv apmierinasu jusu velmes

  36. andris said

    esmu seksigs zigolo.apmierinu sievietes par velti.esmu pieredzejis.rakstiet sievietes.

  37. andris said

    esmu seksigs zigolo.apmierinu sievietes par velti.esmu pieredzejis.mans numurs 28278660.

  38. Albert said

    28227481

  39. edgars said

    esmu sexigs speju apmierinat visas meitenes vajdzibas mans nr ir sis 29732101

  40. edgars said

    es maku apmierinat jebkuru sievieti

  41. BuffProff said

    Hola .
    I’ve got an account here I’d like to be a part of this site
    I just like the air on this site. .
    Can anyone to check out my updated article my blog

  42. book said

    Piedavaju iesaceja zigolo pakalpojumus tikai sievietem 15 ls mans nr 29961234

  43. edgars said

    sveikas ciksaas esmu viens no labakajiem zigalo..es jums vienkarshi nelaushu skumt.. 🙂 rakstat zvanat 22108261 buchas visaam sievinaam atbildeshu.. buchasssssss.

  44. paulis said

    paulis222@inbox.lv
    droši raxtiet meitenes,jauku vakaru 🙂

  45. edza said

    sports3212@inbox.lv
    gaidu jūs..

  46. Els said

    esmu seksigs zigolo.apmierinu sievietes par velti.esmu pieredzejis.mans numurs 20603508 Elgar

  47. oskars said

    esmu Osixs _ZIGOLO 26779648

  48. Turklāt Jūs esat doktorante, tātad laikam jau gatavojat sevi darbam zinātnes laukā.

  49. Hello friends, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this article,
    inn myy view its genuinely amazing in favor of me.

  50. Antra said

    Daudz pieteikumi. Vai tika atrasts lapuhs ?

  51. Turigs said

    Mazie kulačņiki 🙂

  52. Lettie said

    I was playing a Remain in carry on nighttime when I jogged
    right into a palm that a lot of participants wouldn’t enjoy, but when you’ve
    a large collection, it is possible to consider many determined hazards.

Komentēt